• Wpisów:39
  • Średnio co: 75 dni
  • Ostatni wpis:8 lata temu, 07:17
  • Licznik odwiedzin:17 080 / 3036 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
dzisiejsze inspiracje


















  • awatar Gość: śliczne :)
  • awatar stacy ♥: inspiracje śliczne :* ale w szkole cię dzisiaj nie było .. :( dlaczego ? ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
witajcie

Wkońcu wolne! cztery dni wypoczynku.Na to czekałam ,bo jak pomysle o szkole o kartkówkach ,sprawdzianach to od razu robi mi się smutno Dzis wraz z klasą wybrałam sie na obchody 11 - listopadowe.Było nawet fajnie ale trochę zimno


+ mix na dzisiaj








 

 
Inspiracje na dziś






  • awatar mięta: 4 i 5:)
  • awatar Gość: fajne,torebka z 1
  • awatar Gość: 3 zdj śliczne :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
witajcie
sorki ze tak długo nie pisałam ale byłam strasznie zajęta nie wiem tez o czym mam pisac!wszystkie tematy wyczerpałam wybieram sie z kolezanka w sobote na zakupy musze wkoncu cos kupić!!!

i jak wam sie podoba???



chcę własnie takie (kupić tylko nie wiem gdzie )
 

 
witajcie
właśnie wróciłam z korepetycji
> jestem padnięta i jeszcze do tego jutro kartkówka z matmy


+ na poprawę nastroju kilka zdj











  • awatar Gość: świetne,cudowne i boskie
  • awatar stacy ♥: 2 i buty z ostatniego <3 ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej jutro zaczynam lekcje angielskiego w promarze mam nadzieję że dobrze mi pójdzie chodziłam już w tamtym roku ale teraz zmienił nam sie nauczyciel szkoda). Mam jutro powtórkę z historii wieć spadam sie uczyć.paa

+ mix inspiracji









  • awatar Justynka25: kocham torebki A.Wanga ! :)
  • awatar Gość: boskie te torebki i przedostatnie zdj też
  • awatar Gość: śliczne inspiracje:D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
I jak wam się podobają?



PS. sory za złą jakość
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
cześc przeziębiłam się mam straszny katar i boli mnie gardło. Mama mówi żebym nie szła w poniedziałek do szkoły,ale ja niestety musze<33 mam kartkówkę z matematyki i angielskiego. bardzo długo się na nie przygotowywałam i chcialabym je napisac muszę wyzdrowieć.....

+ inspiracje











  • awatar Gość: świetne torebki i pierścionek:)
  • awatar stacy ♥: chora ?! o nie.. kuruj się ;* musisz wyzdrowiec do poniedzialku , bo kto mi pomoże na kartkówce z anglika ? <3 hahaha :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
hej mam tyle nauki na głowie ze nie mam czasu zajrzeć na pingera co chwila jakieś kartkówki z matematyki ,angielskiego,polskiego i fizyki.jeszcze do tego mam korki z matmy i promar.nie wiem czy uda mi sie wszystko ze sobą pogodzić



takie spodnie właśnie chciałam sb kupić i jak??
  • awatar Marikaa: @gość: wzięłam z jakiegoś bloga:P
  • awatar Gość: gdzie mozna dostac taka sukienke?
  • awatar Gość: Swietne spodnie, na pewno bedzie Ci w nich pieknie :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Books....
dzisiaj wraz z kolezanką poszłyśmy na przerwie do biblioteki(nie miałyśmy co robić) Nie myślałam że cos wypożyczę ale znalazłam książkę która nam sie od razu spodobała "dziewczyny się odchudzają" od razu zabieram sie do jej czytania

+ inspiracje




  • awatar Gość: świetne torba i rajstopy
  • awatar stacy ♥: wow 1 chudzinka :o miłej lektury :D
  • awatar Gość: 1 - jaka chuda! kocham kwiatki <33
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
cześć> Bylam w piątek i dziś na zakupach.W sumie można powiedzieć że się udały gdyż kupilam czarną torbę, chustkę w kwiaty , bluzkę,maskarę (colossal)oraz gumkę do włosów z kwiatkiem koloru pudrowo - różowego

i kilka inspiracji





  • awatar stacy ♥: cichooooo... :D ;* dziękuję <3
  • awatar Gość: świetna torba z drugiego zdj<:D
  • awatar Gość: cudowne inspiracje!!!!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
witajcie dziewczęta

pierwszy dzień w szkole minął fantastycznie..spotkałam sie z moimi najlepszymi kolezankami było super.Mam nadzieje że ten entuzjazm nie zniknnie tak szybko...plan lekcji jest poprostu wymażony.Martwi mnie tylko jedna rzecz -basen!!

+ mini inspiracje
(już nie wiem co dodawać)





 

 
Szkoda że wakacje sie już kończą.Przede mną cięzki rok bo to wkońcu trzecia gimnazjum.Będę musiała zabrać sie od początku do ciężkiej pracy
Nie będę już tak często na pingerze...szkoda
Mix na dziś
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
  • awatar Gość: super inspiracje:P
  • awatar stacy ♥: dziękuję za komentarz <3 piękne inspiracje ; D
  • awatar shopgirl: dasz rade ze szkola ;) pomysl ze prawie kazdy idzie do szkoly nie tylko Ty pozdr ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
hej
sorki że nie pisalam 5 dni ale musiałam zajać się przygotowaniami do szkoły wakacje tak szybko minęły.... muszę wykorzystać ostatnie trzy dni.Postanowilam że będę chodzila na basen,przy okazji troszkę sie poduczę( nie jestem zbyt dobrą pływaczką)







  • awatar Silanka: Mogłabyś mi przesłać link do bloga z drugiej fotki?:)
  • awatar Gość: cudoo!!!!
  • awatar Gość: świetne inspiracje :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
hej
Nici z mojej nauki.Moja kuzynka nie ma czasu by mi pomóc więc muszę radzić sobie sama jest choć jedna dobra wiadomośc w tym dniu, znalazlam moje wymażone trampki> biale w kwiatki

i oczywiście inspiracje










  • awatar Marikaa: @cranberry ♥: thx ty też
  • awatar stacy ♥: @PinkFashion: dziękuję , kochana jestes poprostu < 333 ;*
  • awatar Marikaa: @cranberry ♥: no co ty!! ja na cb nigdy:D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
witajcie<33
u mnie wkońcu chlodniej postanowiłam zacząc sie uczyć (wkońcu zachwile szkoła) szcegolnie z chemii, gdyż pani zapowiedziła sprawdzian na początku roku Mamy dośc trudny materiał i pomyslalam ze poprosze o pomoc moją starszą kuzynkę ale chyba nic z tego nie wyjdzie. niewiem czy znajdzie dla mnie czas.

+ mix na dzisiaj






  • awatar Natsi.: piękne są te buty Ashley Tisdale. ale beżowe są ładniejsze od czarnych :d
  • awatar Gość: śliczny wisiorek:D
  • awatar Gość: boskie buty i inspiracje<33
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Już nie mogę wytrzymać tych upałów podobno na cały następny tydzień zapowiadają temperaturę od 33-36 stopni.Planowałam wybrać się jutro na duże zakupy ale w taki upał nie wiem czy dam radę:< muszę kupić trochę rzeczy do szkoły(niestety) i wgl

+ mini mix na dziśiaj






z dedykacją dla cranberry's inspirations
  • awatar Gość: heh, u mnie nie ma upałów, za to była trzy godzinna burza ;) fajne inspiracj :)
  • awatar stacy ♥:
  • awatar stacy ♥: moustache < 33 aah , marzę o takiej koszulce :D dziękuję bardzo za dedykację ;* < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
cześć
Niedawno przeglądając blogi zahaczyłam o ten:alyssacesoir.blogspot.com/ dziewczyna ma naprawdę niesamowity styl,a do tego świetnie gra na gitarze< mi osobiście bardzo spodobał się jej blog,a wam?

+ mix na dzisiaj









  • awatar Gość: 1,3,4 :) no i I <3 Paris!
  • awatar Gość: Boskie te pierścionki!!!
  • awatar girl987: Świetne;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Witajcie > :
Byłam dziś na zakupach. Niestety nie było wielu ciekawych rzeczy : ( kupiłam Tylko sweterek i pudrową bluzkę z H & M, miętowy lakier pierścionek z New yorkera : D

+ trochę inspiracji






  • awatar Gość: 3,4 :)
  • awatar girl987: Boskiee;)
  • awatar Gość: 2 i ostatnie slicznee!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
hej>
co sądzicie o nowej kolekcji MOHITO na jesień 2010















Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
czesc wszystkim !
straszne nudy wlasnie koncze oglądac kolejny odcinek the Skins (uwielbiam go ♥), szukam też nowych inspiracji na bloga Chcę wykorzystac resztę wakacji , dlatego zaplanowałam wielkie zakupy na jesień muszę też kupic kilka rzeczy z nowej kolekcji h&m :
polki.pl/moda_ubrania_galeria.html?galg_id=10006695

życzę wszystkim milego dnia ;*

PINK FASHION < 3




  • awatar Rebelde65: nooooooooooooooo robi wrażenie !!!
  • awatar Gość: cuuudo !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Mix na dzisiaj:>







  • awatar Gość: robi wrażenie xd
  • awatar stacy ♥: kiecka z 2 i chanelka < 33
  • awatar Gość: Ta torebka z Chanela boska;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
dzisiejsze inspiracje











  • awatar Gość: Wszystko cudowne;*;*
  • awatar yl0nQa: w takich rajstopach na ulicę bym nie wyszła ;D ale sukienka ładna.. ;)****
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
wiecie gdzie można dostać takie butki?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
inspiracje na dziś





 

 
hej
Jest to mój pierwszy blog. Mam nadzieję że wam się spodoba
  • awatar Gość: Boska spódniczka:*:*
  • awatar stacy ♥: mi już się podoba ;) przecudna spódniczka < 33
  • awatar Olanna: hej;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
  • awatar Olanna: śliczna;D
  • awatar Gość: ach, kochana, chciałabym taką!
  • awatar Gość: Piękna! :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›